Followers

nuffnang

Thursday, April 05, 2012

Motherboard...problem..

Khamis 5 April 2012

Salam Khamis untuk semua...moga kita dikalangan orang-orang sabar dalam menghadapi semua halangan, cabaran,pot pet yang dok habis-habis sampai sekarang....ingatan untuk diri sendiri sebenarnya...n then problem laptop satu hal....

Bila semua halangan dan cubaaaaan ni berganda2 mula lah asyik nak marah n marah.....tambah lagi bila kerja kita yang diamanahkan oleh bos sendiri dipertikai n banyak pulak sogeh dari mereka yang dok berapa nok faham duduk perkara yang sebenarnya.....buke cerita,jaja cerita,sengaja simbah minyak dalam api, so....sape yang baik hati nok diam je...bila aku mula melenting pandai pulok suruh settle down....semua sudah selesai...apa yang selesai ni?????....cuba kabo ke aku????? baru kita kenal sape musuh dalam selimut dan sape talam dua muka...sape yang tikam dari belakang....sape manis di mulut aje..hati sebusuk-busuknya....

Tambah lagi motherboard laptop aku jam....habis isi perut terburai.otak semua berkecai....yang paling dukacitanya assigment yang bertimbun di dalamnya....hsihishis...sesuatu mesti dibuat untuk menyelamatkannya....usaha yang terakhir pergi dapatkan casing hardisk untuk dapatkan semua maklumat yang terdapat di dalamnya....bermakna siaplah duit ribuan untuk dapatkan laptop baru ....sudah jatuh ditimpa tangga....

4 comments:

Dieyna said...

Lepas se se... biar orang atas beri penjelasan satgi... 13% pi beli laptop baru...

nita said...

nampak gayenye komen saya sabar,sabar dan sabar..

Ialah kak, kalau Allah nak uji memang macam tu, saya dulupun camtu jugak.. lepas mak sakit, anak2 pulak sakit dalam masa terdekat.. lepas tu kereta kena curi dalam masa terdekat rumah dimasuki pencuri... apa nak dikata sabar je..

Adalah sesuatu yang baik Allah sediakan utk kita kalau kita sentiasa bersabar. Cuma ingat kita diuji sebab kite disayangiNya.. ^_^

Kunang-Kunang said...

Salam Kenal,

Nak tenangkan hati, apa akak boleh kata 'sabar' jerlah.

fatmasha said...

terima kasih kekawan atas kecaknaan semua...moga Allah Taala berikan kesabaran yg tinggi ...Insyaallah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...