Followers

Assalamualaikum photo Resizeofassalamualaikum2.gif

Tuesday, June 29, 2010

Selesai segala-galanya...

Selasa 29 Jun 2010

Salam.....bertandang kembali di alam siber setelah segala-galanya dapat diselesaikan dengan rahmat Allah Taala.......Ya lah kita hanya mampu merancang tetapi pelaksanaannya Dia yang lebih mengetahui mana yang terbaik untuk kita.....Walaupun kita tidak pernah merasa puas dan bersyukur atas segala kurniaan pada kita kerana memang sifat semula jadi kita tidak pernah merasa puas atas apa yang ada.....apa yang penting kita telah berusaha untuk mendapat apa yang dihajati dan kemahuan itu telah dilaksanakan terima kasih ya Allah ya tuhanku pencipta segala alam semesta....amin...

Berbalik pada posting kali ini....selesai segala-galanya....bila melibatkan masa depan anak-anak kita hilang punca dan arah...kerap kemahuan anak2 dan impiannya menjadi keutamaan lebih pada diri sendiri....ya lah mereka yang baru mengecapi alam kehidupan yang baru setelah di alam persekolahan banyak mengajar mereka erti sabar , sikap percaya mempercayai antara satu sama lain.....

Justeru bila ditawarkan ke Uitm semangat untuk belajar berkobar-kobar dan tidak sabar2 untuk menjejakkan kaki ke dunia pembelajaran yang baru dengan seribu pangalaman dan feel kawan2 yang bermacam ragam.....kesabaran itu bermula......ditawarkan di uitm sg petani dengan kursus pengurusan maklumat telah menguatkan tekad untuk mendalami bidang tersebut.....kita yang ibu bapa merasa tertekan kerana kedudukkannya yang jauh serta bimbang segala-galanya....dia yang menerima tenang dan ingin cepat2 melaporkan diri....

Sebulan selepas itu si abang di tawarkan kursus yang sama di Uitm Machang. La....tempat yang berlaianan tetapi lapor diri pada tarikh dan masa yang sama.....macam mana hendak pergi ni....tertekan lagi....nekad menelefon ke uitm kedah dan Machang memberitahu masalah yang dihadapi....rupa2nya mereka tidak dapat berbuat apa-apa kerana semuanya kata putus dari Uitm Shah Alam.....Telefon ke Uitm Shah alam mohon ditukarkan adik ke Uitm Machang setempat dengan abangnya.....Bermulalah episod bertegang leher dengan bahagian HEP hubby kata dia tidak pandai untuk merayu dan bercakap.....dalam hati baik aku naik aje ke Uitm Shah Alam untuk merayu.....

Dalam masa yang sama.....aku membuat surat rayuan pertukaran kampus dengan seribu pemasalahan di lontarkan semata2 untuk menguatkan hujah agar permintaan kita dapat ditunaikan......hari yang sama faks surat tersebut.....untuk dapat panggilan dari sana cukuplah payahnya...hampir putus asa......beginilah kalau berurusan dengan jabatan kerajaan...banyak prosedur yang dibuat sendiri......harapan untuk tukar 50-50 semuanya serah pada Allah.....

Hinggalah si abang bila dilihatnya krusus yang dia dapat byak melibatkan progaming mulalah menggelabah...ya lah dia mmg buta komputer pada yang advance...tidak macam adik over advance....minta kita buat rayuan untuk pertukaran krusus....sesuatu yang mmg tidak akan dapat punya...pening kita dibuatnya.....teringatlah ada seorang kenalan di uitm shah alam....minta dia untuk tolong selesaikan masalah ini.....pada dia tidak menjadi masalah...tapi kita pulak yang rasa tidak confident dengan jawapan "ya" nya.......

Minggu itu... minggu yang paling menyeksakan.....hari mendaftar hampir tiba tapi masalah belum selesai lagi....pada hari Khamis terima panggilan dari uitm menyatakan adik dapat tukar kampus....alhamdulliah sujud syukur di atas kurniaannya.....ya lah berkat solat hajat dan memohon bersungguh2 ianya menjadi kenyataan......siabang pulak yang resah gelisah...dipendek kan cerita ..lebih kurang pukul 6 petang hari yang sama abang dapat tukar krusus dengan kampus sekali...terus ke Shah Alam......dia yang mendengarnya terkedu...semua Allah punya Kuasa...bila diajukan pada seseorang.....dia kata mmg tak akan dapat melainkan sesuatu keajaiban berlaku......

Dan...pada hari Sabtu terus ke Machang menghantar adik....walaupun berlaku kekecohan semasa pendataran kerana sistem yang kurang sistematik....apa yang pasti semuanya selesai...dan pada keesokkannya menghantar abang ke Shah Alam....perjalanan yang meletihkan dalam dua hari...tapi keletihan terubat kerana segala-galanya yang menjadi impian telah menjadi kenyataan.......Pada Syu dan Nia di Uitm Shah Alam terima kasih yang tidak terhingga kerana kalianlah yang telah berperanan dalam urusan ni. Semoga Allah murahkan rezeki dan panjangkan usia anda berdua kerana pengorbanan dan harapan yang diberikan membuahkan hasil...tiada perkataan sebenarnya nak diucapkan pada anda berdua....sayang Nia tak dapat kami jumpa untuk mengucapkan terima kasih atas pertolongan itu.....Lain kali jika ada kesempatan rasanya ingin bersua muka memeluknya sekali sebagai tanda terima kasih....dan tidak lupa juga sujud Syukur kepada Allah atas apa perancangan yang dibuat.....AMIN...

168 comments:

aMy SiDeK said...

tahniah yerh...doakan saya dapat tukar kampus jugak yerh!

Anonymous said...

Puan,

Adik saya dapat di UITM Sabah. sekarang nak minta tukar. bagaimana puan? pohon puan dapat membantu.

Anonymous said...

puan boleh hubungi saya melalui emel mz_aiman@yahoo.com

Anonymous said...

Saya dan adik saya dapt sambung degree dalam masa yang sama. Sama2 dpt uitm. Tp sorg shah alam, sorg p.pinang.. sy nak mintak tukar ke kampus dungun. Sy bukan dr keluarga yg senang, bila 2 orang dpt belajar dlm masa yg sama, masing2 jauh plak, sgt membebankan keluarga.byk kos yg perlu keluar lepas ni. Apa perkara yg boleh sy buat ? Harap puan dpt membantu. Boleh email saya ke wannf.jasnizan@gmail.com

Sy amat2 memerlukan bantuan puan. Hanya Allah yg dpt membalas jasa puan.

Anonymous said...

Assalam puan.. Saya telah ditawarkan ke uitm sabah.. Apakah prosedur utk saya tukar ke uitm semenanjung sahaja.. Mohon bantuan sgt2 ..
Email saya ke ainsarzali@gmail.com
Terima kasih puan..

Anonymous said...

salam puan....saya ditawarkan ke uitm sarawak..sya juga mahu membuat pertukaran ke semenanjung..apa prosedur yang perlu saya lakukan..lg pula program yang ditawarkn kpd saya bknlah keinginan saya..saya harap puan dpt membantu saya..
email saya ke saffakamarudin@rocketmail.com..
terima kasih

Anonymous said...

as salam puan.. saya ingin meminta tolong puan.. tentang prosedur menukar kampus...
saya di kampus dungun ingin menukar ke kampus shah alam.. bagaimana prosedurnya.. saya sangat berharap puan dapat membantu saya...
hamizah.umar@yahoo.com

Anonymous said...

Salam puan , saya ign membantu kawan saya yg dpt uitm alor gajah tapi ign menukar kampus ke tmpt lain kerana dia pernah masuk uitm tu . Dia belajar pra diploma di sana , tetapi dia telah dianiaya oleh pelajar di sana dan dia takut nak masuk tmpt tu balik . Tolong beritahu saya cara hendak menukar kampus . Tolong bantu saya , email saya sarazhan29@gmail.com

syazwan tahir said...

Salam puan....saya seorg student uitm kedah..saya nk tanya kpd puan mcm mana permohonan utk tukar kampus sbb sy dh cuba cari jalan utk tukar tp buntu...boleh puan bantu sy dgn bgtau guide line utk prosedur tukar kampus? Ni email saya: syazwantahir92@gmail.com , pertolongan dari puan amat saya hargai.

story of mine said...

salam puan, saya ingin bertanya kepada puan bagaimana ingin memoho pertukaran kampus? saya benar-benar ingin brtukar ke kampus melaka. saya baru mendapat surat tawaran ke peringkat degree pada 31/1/14 dan ditempatkan di Arau. tapi saya mahu bertukar ke melaka. apa alasan yang patut saya berikan. harap puan dapat membantu saya dengan segera kerana pendaftaran adalah pada 28 feb ini. liyana93.pisces@gmail.com

Anonymous said...

as salam puan..
saya dpat tawaran ke uitm samarahan,klau blh saya nk buat pertukaran ke kampus semenanjung,blh x puan emailkan prosedur atau step tuk pertukaran kampus.saya harap puan dpt membantu.email sya jujuebadely03@gmail.com

eyra said...

salam,,,mcm mne ye cra pertukaran kampus... tolong emel saya,,, najahah94@gmail.com tq

biela bell said...

Salam Puan Sy Dapat Di Uitm Sarawak ..sy nk mintak tukar Yg Terdekat..kerana Banyak Mslh Utk Sy Pergi Ke Sana...sy Harap Puan Dapat Bantu Sy ..lg Pun Sepatutnye Sy Didaftarkn 3/3/2014 tetapi Dpt Tawaran Lewat Dpd Tarikh Tu...sy Harap Puan Boleh bantu Sy...nabilabaharuddin96@gmail.com

Anonymous said...

salam puan.. saya dapat tawaran ke uitm machang. saya ingin tuka kepada uitm shah alam atau melaka. boleh tak puan bantu saya? procedure ape yang diperlukan.. email saya nurulfaqieah@gmail.com.. terima kasih

Unknown said...

salam . saya terima tawaran ke uitm kota kinabalu . saya harap dapat tukar dimana mna kampus di semenanjung . apa tindakan yg harus saya ambil . emaail saya di yusmanadhirah11@gmail.com

Anonymous said...

Assalamualaikum puan, sy nak tukar kampus. Apa prosedur ye boleh tlg emel sy dkt syifazhar95@gmail.com. tq.

Anonymous said...

Salam puan. Sy juga dpt kursus sama seperti ank puan. Diploma pergurusan maklumat di uitm machang. Sy juga mengalami masalah yg sama seperti ank puan. Sy ingin tukar kursus dan kampus. Boleh saya tau prosedurnya. Sy harap puan bls. Ank puan tukar ke kursus apa ye? Ni email sy. @eanlatif@yahoo.com

Unknown said...

salam, saya nak tahu macam mana prosedur pertukaran kampus, saya harap pn balas. ini email saya blqsmarf@gmail.com

Anonymous said...

Assalamualaikum puan . saya baru hbis belajar pra diploma di Uitm arau . dan alhamdulillah bru² ini sya dpt kptusan utk smbung bljr ke diploma dlm kos pengurusan maklumat di uitm machang . saya tinggal di kedah . tpi dengan masalah yg sya hdapi ini tidak seorang pun yg dpt mmbantu sya bgaimana hndak mlkukan prtukaran kmpus ke uitm merbok . ibu sya mngalami pnyakit buah pinggang yg bnyk mngunakan duit dan sya mhu mngurangkan beban kluarga sya dgn mnkar kmpus ke uitm kedah ttpi sya tidak tahu bgaimana . harap jasa baik puan dpt mmbri thu sya sblum sya prlu mndftr pda 30/11/2014 di uitm machang ini . harap jasa baik puan skali lgi dpt mnunjukkan bgaiman prosedur utk sya mlkukan prtkran kmpus ini . ini email sya faridzuan30@gmail.com

Unknown said...

assalam puan...
saya ingin meminta bantuan puan untuk mengetahui cara-cara pertukaran kampus.
saya harap puan sudi membantu saya.
email saya lelouchkiracclacusx09@gmail.com

Anonymous said...

Assalamualaikum. Boleh terangkan pada saya cara untuk menukar kampus. Saya dapat di uitm kk dan rumah saya di Ipoh. Harap puan dapat membantu. puteridiyanaaa@gmail.com

Unknown said...

Assalamualaikum,,saya nk tanya mengenai pertukaran course dan kampus,,saya dapat sambung degree dkt puncak alam dgn course yg xberapa minat,,macam mana nk mintak tukar course kt uitm arau..nak kena buat surat antar by hand dkt uitm shah alam ke??SAYA MOHON PENJELASAN DAN PENCERAHAN..BOLEH EMAIL SAYA DI
Sfira93@gmail.com
terima kasih

Anonymos said...

Assalamualaikum puan
Saya ingin meminta tolong puan tentang cara2 utk menukar kampus di uitm. Harap puan dpt menolong saya. Saya betul2 perlukan bantuan puan. Jika puan dapat membantu saya boleh email saya di sini amirahalim16@gmail.com
Terima kasih puan

Anonymous said...

Salam puan..sy ingin sangat tukar kampus..kalau boleh sy nk tau prosedur yg puan buat...ni e-mail sy Bobaxis@yahoo.com

Anonymous said...

salam puan. saya juga mengalami masalah dgn pertukaran kampus. boleh tk email saya mcm mana caranya ? harap puan dpt membantu :(
email : yumitotelicious@gmail.com

Anonymous said...

Puan, saya juga mengalami masalah yang sama, diharap puan dapat membantu saya mengenai prosedur pertukaran kampus melalui email saya : azizsyafiza@yahoo.com

Unknown said...

assalamualaikum puan.. sy mengalami nasib yg sama sprti puan pernah rasakan dahulu.. puan boleh bantu sy utk mmberi pndangn dan prosedure mcm mane nk tukar kampus? mohon pencerahan. sila emel ke
nurulhuda.batch95@gmail.com..thnks puan :)

Rdimple said...

assalamualaikum puan, sy serbasalah dan kesian tgk anak sy,,dpt uitm s'wak.. dia ni amat fobia kronik naik kapalterbang.. kalau ada ferry memang dia naik ferry ke s'wak.. kalau puan ada cara beri bantuan cara nak tukar kampus uitm kedah pun takpe..tolong email ke saya (rdimple3@yahoo.com) anak saya dlm delima skrg ni, taktaw nak tolak ke tak kalau tak dpt tukar :( tolong yer puan..

nurulcuter said...

Salam puan, saya sedang belajar di uitm machang dan saya sekarang ingin bertukar kampus kerana jauh dan saya ada masalah keluarga.. Boleh puan email saya di nurulcuter@yahoo.com.my

Anonymous said...

Salam Puan, sy sedang belajar disalah sebuah IPTA dan ingin berpindah ke mana-mana cawangan UITM berkenaan. Sy berharap agar Puan dapat bantu saya cara hendak berurusan dengan pihak UiTM. boleh Puan email saya di reduanmaidin@gmail.com

Anonymous said...

Assalamualaikum puan. Saya baru sahaja ditawarkan ke uitm kmpus Machang dan saya ingin bertukar pogram dan kampus di cawangan Shah Alam atau puncak alam atas sebab yg kukuh. saya berharap puan dpt membantu saya. boleh email saya di nurafiqahjamal06@gmail.com

Anonymous said...

Salam puan.saya ingin minta bantuan puan utk email kan cara untuk penukaran kos di uitm .saya bru shaja dpt tawaran tapi x minat .Saya ingin menukar kos sebelum mendaftar.Harap puan dpt membantu .Mohon puan blh emailkan .terima kasih .
shahira22sham@gmail.com

Mira Anuar said...

Assalamualaikum puan. Saya mengalami nasib yg sama dgn anak puan.Saya baru sahaja ditawarkan program ijazah di kampus Arau dan saya ingin sangat bertukar kampus ke shah alam atau puncak alam ats sebab masalah keluarga dan kesulitan tempat yg ditawarkan jauh dgn tempat tinggal saya. Saya berharap sgt puan sudi dan dapat membantu saya. Saya berharap sgt puan olong emelkan prosedur pertukaran kampus uitm. Emel saya piqah_cute95@yahoo.com

Unknown said...

Assalamualaikum puan.. Blh x tolong list kan guideline utk ptukaran kampus? Sy dri penerapan pelajar diploma ke degree.. Dh la kne buang kos, dihantar pula ke arau.. Sy xkisah sngt pasal kos tu, apa2 kos pon blh blajar, tp tmpt tu jauh sngt.. Mak sy pon xberapa sihat, nk bawa knderaan lg..

Unknown said...

Puan blh whatsapp sy di 0199977517..

Unknown said...

Puan blh whatsapp sy di 0199977517..

Unknown said...

Assalamualaikum puan.. Blh x tolong list kan guideline utk ptukaran kampus? Sy dri penerapan pelajar diploma ke degree.. Dh la kne buang kos, dihantar pula ke arau.. Sy xkisah sngt pasal kos tu, apa2 kos pon blh blajar, tp tmpt tu jauh sngt.. Mak sy pon xberapa sihat, nk bawa knderaan lg..

Unknown said...

Assalamualaikum puan.. Blh x tolong list kan guideline utk ptukaran kampus? Sy dri penerapan pelajar diploma ke degree.. Dh la kne buang kos, dihantar pula ke arau.. Sy xkisah sngt pasal kos tu, apa2 kos pon blh blajar, tp tmpt tu jauh sngt.. Mak sy pon xberapa sihat, nk bawa knderaan lg..

Unknown said...

Salam puan..sye mohon pertolongan untuk tukar kampus..macam mne ye? Mohon puan dapat membantu..
Hubungi sye rabiatun96@gmail.com

Arif Ruzi said...

tolong emailkan sample surat pertukaran kos.. terima kasih.. hanya Allah dpt membalas jasa baik anda.. muhdariff96@gmail.com

Nur cahaya said...

Salam puan dn semua yg baca komen niey sy sgt2 memerlukan bantuan drp ssiapa yg thu proses utk tukar kampus Uitm tolonglh bgthu...pilihan sy dua jer tukar kampus atau xsambung belajar..bukan sebab mengada ngada tpi mmg terdesak...ssiapa yg thu kita perlu mengesahkn trima twaran dulu ke wat rayuan tukar kampus dulu?

Unknown said...

salam puan ,, blh ka puan berkongsi cara2 tukar kampus .. harap puan dpt mmbntu sy krna sy sngt2 mmerlukan ..puan tlong la add whatsapp sy 01125202574 ..pertolongn puan amat sy harapkan ..terima kasih ..😊😊

Unknown said...

salam puan ,, blh ka puan berkongsi cara2 tukar kampus .. harap puan dpt mmbntu sy krna sy sngt2 mmerlukan ..puan tlong la add whatsapp sy 01125202574 ..pertolongn puan amat sy harapkan ..terima kasih ..😊😊

Unknown said...

salam puan ,, blh ka puan berkongsi cara2 tukar kampus .. harap puan dpt mmbntu sy krna sy sngt2 mmerlukan ..puan tlong la add whatsapp sy 01125202574 ..pertolongn puan amat sy harapkan ..terima kasih ..😊😊

Unknown said...

Assalamualaikum puan..saya memohon jasa baik puan untuk berkongsi cara-cara untuk menukar kampus dan memberi contoh surat pertukaran kampus serta alasan-alasan yang munasabah untuk dimasukkan di dalam surat pertukaran. Saya ditawarkan di uitm dungun tapi terlalu jauh dari perlis iaitu tempat tinggal saya. Saya bukanlah berasal dari keluarga yang senang jadi kalau saya pergi ia perlukan kos yang tinggi. Lagipun saya tidak sampai hati nak tinggalkan emak ayah saya kerana mereka hanya ada saya dan mereka juga sudah tua. Jadi saya berharap puan dapat membantu saya dan dapat email ke wanie_alyaa08@yahoo.com
Jasa baik puan saya ucapkan dengan ucapan terima kasih.

Unknown said...

Salam,

Terima kasih atas pencerahan puan.

Harap puan boleh berkongsi dengan saya, cara2 penukaran program & kampus di UiTM . boleh sertakan sekali nombor telefon pegawai yang puan hubungi.

Mohon dengan endah diri supaya puan boleh email kepada saya di Faizah@goquo.com

Terima Kasih.

Yang Benar

Faiza

Umy Sya said...

Salam,

Saya student degree in marketing di uitm segamat,sy masuk hari tu bulan 9,2015,tapi sy nak tukar degree in international marketing kat puncak alam,kalau boleh stat bulan 3 tahun ni,tapi sy x tahu sgt prosedur pertukaran kos n kampus ni,nak gune nombor mane utk telefon mintak tukar ke uitm puncak alam?boleh ke masuk terus part 2?

Ini email sy,, ummisya15@yahoo.com & ummisya96@gmail.com

Info puan amat sy hargai,terima kasih ^^

Umy Sya said...

Salam,

Saya student degree in marketing di uitm segamat,sy masuk hari tu bulan 9,2015,tapi sy nak tukar degree in international marketing kat puncak alam,kalau boleh stat bulan 3 tahun ni,tapi sy x tahu sgt prosedur pertukaran kos n kampus ni,nak gune nombor mane utk telefon mintak tukar ke uitm puncak alam?boleh ke masuk terus part 2?

Ini email sy,, ummisya15@yahoo.com & ummisya96@gmail.com

Info puan amat sy hargai,terima kasih ^^

Unknown said...

Assalamualaikum puan.sy baru terima twaran degree kat uitm segamat tapi sy org kedah.bukan xbesyukur tapi masalah kewangan dan jauh amat menyulitkan.sy berharap pihak puan dpat membantu sy yang amat buntu ini.ini email sy liyanamdyusof@gmail.com

Unknown said...

assalamualaikum puan. saya baru sahaja terima tawaran degree perakaunan di uitm puncak alam tapi saya orang kedah. saya berharap saya dapat sambung degree di uitm merbok.
saya harap puan boleh bantu saya. saya betul2 perlukan pertolongan puan.

puan boleh email saya :
afiqah_kedah@yahoo.com

atau whatsapp saya : 011-2649 7566

Anonymous said...

Assalamualaikum puan, saya mengahadapi masalah untuk menukar kos, kalau boleh saya ingin tahu macam mana caranya agar saya boleh berpindah kos. Saya betul betul memerlukan bantuan. Kalau boleh, puan email saya di miraezana@yahoo.com terima kasih puan.

azwa wanie said...

salam puan.. saya pun ingin tahu cara untuk mnukar kampus.. saya dapt penang tapi ingin bertukar ke shah alam.. hope sgt dapat bantu saye.. one_niey11@yahoo.com

azwa wanie said...

salam puan.. saya pun ingin tahu cara untuk mnukar kampus.. saya dapt penang tapi ingin bertukar ke shah alam.. hope sgt dapat bantu saye.. one_niey11@yahoo.com

Anonymous said...

Assalamualaikum puan. Saya baru terima tawaran degree di uitm puncak perdana tapi disebabkan masalah kesihatan ayah saya dan juga jauh dari rumah saya, saya harap saya dapat menyambung degree di uitm merbok, jadi saya amat berharap puan dapat membantu saya. Ini email saya redplum72@gmail.com atau whatsapp saya 01132729838. Jasa baik puan amat saya hargai.

fatin liyana said...

salam puan..saya pun mghadapi msalah yg sama..saya skrg blajar dgree di uitm chendering kos cs..saya kurang yakin dgn kbolehan diri sy dlm kos trsebut memandangkan sy lpasan diploma akaun..jd sy mhon prtolongan puan prosedure nk tukar kos & kampus..nk pergi mghadap s.alam atau mcm mne ye..hrap pihak puan boleh bantu sy krana trikh mndftar utk msuk sem baru smakin hmpir..trime kasih puan..tenly94@gmail.com

Anonymous said...

assalam puan, boleh email sy di faranorhaidin@ymail.com mohon pencerahan segera. trima kasih puan

Unknown said...

Assalam puan, bleh email sy di hafiz.direction@gmail.com... mohon pencerahan ttg pertukran kampus

Unknown said...

Assalamualaikum puan,, boleh kongsikan prosedur untuk tukar kampus. tolong emailkan ke myra95sean@gmail.com..
Bantuan puan amat saya hargai...


Alisa said...

Puan harini saya mendapat keputusan upu,bolehkah saya tahu prosedur tukar kampus Uitm? Email saya lysakamal@gmail.com

Anonymous said...

Assalam puan. Anak saya telah mendapat tawaran di uitm tetapi bukan kursus yg diminati. Boleh tlg terangkan prosedur utk membuat rayuan bertukar kursus. Email saya jue_sr@yahoo.com.Terima kasih

Anonymous said...

Assalam puan. Anak saya telah mendapat tawaran di uitm tetapi bukan kursus yg diminati. Boleh tlg terangkan prosedur utk membuat rayuan bertukar kursus. Email saya jue_sr@yahoo.com.Terima kasih

Anonymous said...

assalamualaikum pn. saya dapat kampus di sarawak dan saya nak minta bantuan puan macam mana nak mohon pertukaran ke semenanjung pn. boleh hantar ke email ni foodpleasureee@gmail.com

Anonymous said...

salam puan, saya dapat course yang saya tak yakin. boleh puan bantu macam mana prosedur nak rayu tukar course? email; bella_twinkletoe@yahoo.com

Shinju said...

SAYA NK TAHU CARA TUKAR KURSUS. ALAMAT GUNA ALAMAT MANA YA? waniali.catail@gmail.com. harap bei kerjasama TT

Anonymous said...

Assalamualaikum puan. bagaimana prosedur untuk menukar kampus? saya student part1 nak bertukar kampus atas faktor kesihatan dan keluarga. boleh tolong email syakeer888@gmail.com

Anonymous said...

Assalamualaikum puan. Bagaimana prosedur pertukaran kampus?? Sy student part 1 nak bertukar kampus atas faktor2 tertentu. Boleh tolong email alifmuhamad135@gmail.com

Anonymous said...

salam puan, saya ingin tahu cara untuk mnukar kampus, harap puan dapat bantu saya. nrnazeihaa@gmail.com

mimiey said...

salam puan, saya menghadapi masalah yang sama, bezanya saya dengan kakak masing masing mndapat uitm berlainan dan ibu bapa kami pula bakal menunaikan haji pada hari kemasukan.. saya mohon puan untuk ajarkan saya cara tukar kampus.. saya da call hep dorang kata x bleh. saya nk tukar dari uitm dungun ke uitm puncak alam tuk bersama kakak saya. tolong email saya. syamimilutefi@gmail.com

Anonymous said...

Assalamualaikum,,saya nk tanya mengenai pertukaran course dan kampus,,saya dapat sambung degree dkt bukit mertajam dgn course yg tak berapa minat,,macam mana nk mintak tukar course kt uitm shah alam..nak kena buat surat hantar by hand dkt uitm shah alam ke??SAYA MOHON PENJELASAN DAN PENCERAHAN.HARAP PUAN BOLEH MEMBANTU SAYA.BOLEH EMAIL SAYA DI
farzanamahadon@gmail.com
terima kasih

Unknown said...

Salam Puan, saya betul2 ingin bantuan puan. Adik saya selayaknya dapat kursus akaun tapi x berjaya sebaliknya ditawarkan kursus lain. dan kampus nya juga amat jauh dari rumah. sya ingin minta bantuan puan untuk beritahu saya prosedur dan cara2 utk tukar kampus dan tukar kursus. Bantuan puan amat saya hargai. Terima kasih puan. Apa2 puan boleh hubungi email saya mohdamirul007@yahoo.com atau mohdamirulsyafiq007@gmail.com

Terima kasih puan dan harap puan dapat membantu saya.

Unknown said...

Assalamualaikum puan,saya betul² perlukan bantuan puan. Saya dapat tawaran uitm di sabah dan saya ingin menukar kampus di semenanjung atas sebab tertentu. Harap puan boleh membantu tentang cara dan prosedur penukaran kampus. Bantuan puan amat dihargai. Terima kasih. Ini email saya fatinnadhirahjml@gmail.com
Terima kasih dn harap dapat membantu

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Assalamualaikum,,saya nk tanya mengenai pertukaran course dan kampus,,saya dapat sambung degree dkt bukit mertajam dgn course yg tak berapa minat,,macam mana nk mintak tukar course kt uitm shah alam..nak kena buat surat hantar by hand dkt uitm shah alam ke??SAYA MOHON PENJELASAN DAN PENCERAHAN.HARAP PUAN BOLEH MEMBANTU SAYA.BOLEH EMAIL SAYA DI blankme00@gmail.com

Anonymous said...

assalam puan..saya baru baru ni dpt tawaran ke uitm samarahan..tp saya nk tukar ke semenanjung tp dgn kos yg sama..boleh tak puan tunjukkan procedure yg perlu saya buat sblm tarikh tutup jwpn 19 ogos 2016 ini..saya harap puan dpt bantu saya..jika ada apa2,tlga email pd saya di ainsyanurhira@gmail.com ....terima kasih puan

Anonymous said...

Assalam puan..sy ingin bertanya mengenai cara pertukaran kos dan kampus ..sy dpt sambung di chendering..namun sy berat hati utk sambung kerana usia ibu bapa sy da meningkat tambahan lg sy anak sulung..sy amat berharap agar puan dapat memberi tahu sy cara utk pindah kos dan kampus di shah alam supaya lebih senang utk sy berulang alik kerumah..mohon pencerahan dr puan utk membantu ni email sy ainnur944@gmail.com..terima kasih

Anonymous said...

Salam puan. Baru baru ni keputusan UPU keluar dan saya berjaya di tempatkan di uitm dalam degree seni halus di shah alam. Sebelum ni saya ambil diploma bisness di uitm samarahan. Saya perlu bantuan puan macam mana procedur untuk tukar kampus dan kos? Terima kasih. Email saya: zafharina94@gmail.com

Anonymous said...

Dapat kos apa ye?

Unknown said...

Assalamualaikum puan..sy lepasan matrikulasi.Sy mendapat tawaran utk menyambung pelajaran di uitm terengganu. Sy bkn taknak tetapi sy Dr Pahang.jauh puan..IBU bapa sy bkn org senang..adik2 kasih bersekolah..harap puan memahami lah.blh tak puan emelkan cara2 nak tukar kampus .ni emel sy nurzahida57 @gmail.com.bantuan puan amat diharagai.tq.

Unknown said...

Assalamualaikum puan..sy lepasan matrikulasi.Sy mendapat tawaran utk menyambung pelajaran di uitm terengganu. Sy bkn taknak tetapi sy Dr Pahang.jauh puan..IBU bapa sy bkn org senang..adik2 kasih bersekolah..harap puan memahami lah.blh tak puan emelkan cara2 nak tukar kampus .ni emel sy nurzahida57 @gmail.com.bantuan puan amat diharagai.tq.

nurshakinah said...

Assalamualaikum puan. Sy ada msalah yg sma jugak mcm puan. Saya dan adik sy perlu dftr pd hari yg sma. MAsalah sy skrg ni adik sy di perlis dan sy johor. SY nak buat pertukaran kampus di kedah jd senang bg pihak ayah sy sbb kalo di sg petani sy bole dftr sendiri. Puan bole tolong bgtau mcm mna prosedur nak tukar kampus smntra masih sempat. Lgpon ayah sy bapa tunggal jd kalo dpt dekat sy bole berulang. Bole puan emailkan sy nurshakinah91@gmail.com

Unknown said...

salam ..saya ada msalah yg sma sy dapt uitm sabah utk second intake..mcm mnaa ya sy na buat pertukaran apa procedure nya..sy hndak bertukar ke uitm shah alam dan mngambil kos yg sama..boleh puan emel saya ke hanisadnan15@gmail.com...thanks yaa

alif said...

Salam puan ...boleh tolong emailkan saya procedure pertukaran kampus
kingsman378@gmail.com
Kerjasama puan amat dihargai

alif said...

Salam puan ...boleh tolong emailkan saya procedure pertukaran kampus
kingsman378@gmail.com
Kerjasama puan amat dihargai

Unknown said...

salam puan boleh email saya untuk prosedur penukaran kampus tlg email saya haziera25@gmail.com

eyla said...

salam puan. bantu saya utk prosedur penukaran kampus dari dungun ke s. alam. tlg email azielaeyla@gmail. com. terima puan

eyla said...

salam puan. bantu saya utk prosedur penukaran kampus dari dungun ke s. alam. tlg email azielaeyla@gmail. com. terima puan

Anonymous said...

Assalamualaikum,

Saya zarith sofea. Saya dari kuala lumpur. Saya ada email tuan/puan di email (jika salah saya mohon puan/tuan hubungi saya)
Saya tahu, blog ini telah lama post dari tahun 2010. Tapi saya harap puan/tuan dapat bantu saya.

Saya di sini, ingin meminta bantuan untuk menukar pilihan kos saya di uitm. Saya merupakan pelajar diploma di uitm melaka di dalam bidang masscom. Saya ingin meyambungkan degree saya dalam bidang penyiaran(broadcasting). Namun utk first intake, saya telah gagal sebab saya tak lepas muet. Tetapi saya telah ambil muet dan alhamdulillah lepas dan saya apply second intake. Second intake baru sahaja keluarkan keputusan. Saya dapat kos masscom tapi bukan pilihan yg saya nak. Saya dpt program interpersonal iaitu pilihan yg bawah. Sedangkan saya ingin memasuki program penyiaran. Saya mohon untuk tuan/puan bantu saya dalam kesulitan ini. Ini merupakan impian saya. Setahun saya tunggu untuk mencapai program penyiaran ini. Saya ingin bangga kan impian mak saya iaitu dia sangat sokong saya dlm penyiaran. Ini cita cita saya dari kecil utk ceburi bidang penyiaran. Mcm mana ingin saya belajar degree dalam program yg saya tak minat. Ini masa depan saya. Saya nak sangat dpt program penyiaran. Saya mohon bantu saya. Jasa awak akan dibalas baik oleh Allah swt. Saya mohon sgt sgt. Terima kasih. Assalamulaikum. Hubungi saya di 017-2587286. Zarith

Anonymous said...

Assalamualaikum pn... sya nak minta tlg mcm mana nak tukar kampus dr uitm samarahan pegi uitm shah alam..
Tlg email syafiqahaizah@gmail.com

Unknown said...

Assalammualaikum puan . Saya ditawarkan ke kampus dungun .sangat jauh dari rumah saya .saya minta ditukar ke kampus puncak alam .mohon puan bantu .
Email saya di faisalanour96@gmail.com

Unknown said...

Assalammualaikum puan . Saya ditawarkan ke kampus sarawak .sangat jauh dari rumah saya .saya minta ditukar ke kampus puncak alam .mohon puan bantu . Secepat mungkin ya pn.
Email saya di linasyazanamdradzi@gmail.com

Anonymous said...

Assalamualaikum puan, Saya mendapat tawaran melanjutkan pelajaran ke Uitm samarahan sarawak, tetapi saya mengalami masalah untuk kesana, kerana saya berasal dari semenanjung Kedah. Saya harap puan dapat membantu saya berkongsi prosedur pertukaran itu ke semenanjung, harap puan dapat emailkan kepada saya.. Email: Farhanaroshidi@yahoo.com

tee said...

Tolong emailkan procedure penukaran kampus utk anak saya tersutera92@gmail.com

Unknown said...

Puan to long emailkan procedure penukaran kampus di wanruzita9@gmail.com

Anonymous said...

Salam puan, saya nak mintak tolong emailkan procedure penukaran kampus kepada saya, saya lepasan spm2016 mendapat tawaran di uitm trg, tapi nak tukar di tempat lain sbb saya asal trg dan nak cuba di tempat baru. Ni email saya zad_wee@yahoo.com . Thanks in advance :)

Anonymous said...

Minta juga bantuan bagaimana cara nak tukar kampus...email ke inaz73@yahoo.com..
Tq

Anonymous said...

Assalam puan saya mempunyai masalah dengan pertukaran kampus saya.Uitm yang ditawarkan bukan minat & jauh dari keluarga saya.sebab saya tinggal dengan kakak saya sahaja.mak pulak duduk jauh.macam mana ye cara saya nam tukar campus yg terdekat :"(( macam2 dah saya buat.still takdapat.ni email saya ya muhdaq@gmail.com

Unknown said...

Minta bantuan juga bagaimana untuk menukar kampus.. Tolong email ke mohamadsaifullah.pauzi@gmail.com.. Terima kasih

Anonymous said...

Assalamualaikum.. Puan, saya minta bantuan untuk menukar kampus dan program... Apakah prosedurnyaa.. Tolong emailkan ke muhdizzatsyafiq1@gmail.com.. Terima kasih

Unknown said...

Assalamualaikum puan saya mendapat tawaran utk sambung degree di uitm segamat dan pendaftaran pada 3/9/2017 sy ingin menukar kampus ke uitm Puncak Alam..bagaimana prosedurnya ye? Harap puan dapat kongsikan dan email kpd sy di azzahsam98@gmail.com

Unknown said...

Assalamualaikum puan saya mendapat tawaran utk sambung degree di uitm segamat dan pendaftaran pada 3/9/2017 sy ingin menukar kampus ke uitm Puncak Alam..bagaimana prosedurnya ye? Harap puan dapat kongsikan dan email kpd sy di azzahsam98@gmail.com

Unknown said...

Assalamualaikum puan...sya mendapat tawaran degree di uitm segamat dan pendaftaran sya pada 4/9/2017..sya ingin menukar kampus lain..sya telah pn menerima tawaran tersebut..adakah sya layak untuk menukar ke kampus lain? Bole sya tahu procedure nye klau sya dpt tukar? Harap puan menolong dan email kn kepada sya di danieldiana4@gmail.com

NASH said...

Salam.puan..tkg emaul.ke saya..adik.saya hadapi situasi yg sama..thank.you..nashruffi@gmail.com

Unknown said...

Minta bantuan juga bagaimana untuk menukar kampus.. Tolong email ke miss_ainaaatikah96@yahoo.com.. Terima kasih:)😩

Unknown said...

Salam puan. Saya ingin tau macam mana procedure untuk tukar course uitm. Email saya mintysara9@gmail.com dan no phone 0197520257. Saya sangat berharap puan dapat luangkan sedikit masa untuk saya.

fatmasha said...

Assalamulaikum semua peminat blog saya...saya tahu adik2 semua menghadapi semua masalah yang serupa..tetapi utuk pengetahuan semua pertukaran kampus sekarang amat ketat dan tidak akan dilayan..jadi saya tidak dapat membantu cuma cuba dapatkan nasihat dari HEP dalam masalah ini..sekian terima kasih.

Unknown said...

Assalamualaikum. Boleh terangkan pada saya cara untuk menukar kampus? Emailkan pada abgarip96@gmail.com

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Nrsnazira said...

Assalamualaikum puan.. Boleh tolong terangkan dgn lebih lanjut tentang cara pertukaran kampus.. Saya harap sangat puan dapat membantu saya.. Emailkan pada norasnazira.nn@gmail.com

Anonymous said...

Assalamualaikum boleh tak tolong terangkan bagaimana untuk memohon pertukaran uitm bagi kursus diploma lepasan spm.Emailkan pada ashrafruslan56@gmail.com.Terima kasih..

Unknown said...

Assalamualikum Puan, saya pelajar lepasan SPM dan dah dapat kursus yang ditawarkan. Tetapi saya ingin menukar diploma tersebut. Boleh terangkan bagaimana untuk memohon pertukaran dan dokumen apa ja yang saya perlu bawa. Saya amat menghargai pertolongan Puan. Emailkan ke vivimahsury204@gmail.com . Terima kasih Puan.

Unknown said...

Salam saya harap puan boleh tolong saya untuk terangkan prosedur pertukaran kampus ni.saya dpt kampus kat sarawak tapi saya nak kampus uitm sabah jdi saya amat memerlukan pertolongan puan.emailkan ke aaznyeel@gmail.com

Izzati said...

Puan,boleh kongsi prosedur pertukaran? Saya dapat uitm arau dan saya ingin bertukar ke uitm jengka.tolong email saya prosedurnya puan, @izzatiazman1206@gmail.con

Anonymous said...

Assalamualaikum, jika tidak keberatan, mohon puan ajarkan saya cara2 untuk tukar kampus. Tolong email kepada saya qistinaadila29@gmail.com

Anonymous said...

Assalamualaikum puan, boleh kongsi prosesur pertukaran kampus? Adik saya dapat UITM Sabah, Kalau boleh nk tukar disemenanjung. Cost untuk ke sana sgt mahal. Agak membebankan untuk saya. Mohon puan email says procedure untuk per tukar an campus tersebut.
fazlianakasim@yahoo.com.

aina said...

Kak bantu saya terangkan prosedur penukaran kampus, urgent. Email saya di ainanabilahazman@gmail.com

adieza said...

Selamat petang puan, saya dapat tawaran di Uitm semenanjung, kalau boleh saya nak tukar ke sabah or sarawak. Cost untuk ke sana sangat mahal dan agak membebankan keluarga.Saya harap puan dapat kongsikan prosedur penukaran. Email saya di goldiemeryll@gmail.com

I said...

Assalammualaikum puan, boleh terangkan prosedur pertukaran kampus.
amat memerlukan kerjasama puan bagi memudahkan proses pertukaran. Email saya
infarhanis@gmail.com

Anonymous said...

Assalamualaikum puan, saya dapat tawaran di uitm bandaraya melaka. Adik saya pula di uitm puncak alam. Jika tidak keberatan, saya harap puan dapat kongsikan proses pertukaran kampus.
Email saya aizuddinamri@gmail.com

Unknown said...

Assalamualaikum puan..saya dpt di melaka..boleh kongsikan produser untuk penukaran kampus?
Email saya afairuz7736@gmail.com

Ayub Yusoff said...

Assalamualaikum puan, adik saya sekarang dapat tawaran diploma sains di uitm Tapah, Perak. Ingin saya sertakan di sini ingin memohon pertukaran dari uitm Tapah ke Uitm jengka, Pahang atas sebab terlalu jauh dan masalah kewangan keluarga. Sekarang, keluarga tinggal di Kuala Terengganu. Bagaimanakah prosedur untuk pertukaran ini? Minta jasa baik puan untuk email pada saya ayub.ts92@gmail.com prosedurnya.

Anonymous said...

assalamualaikum puan. boleh saya tahu prosedur pertukaran kampus? email saya: aimanrith@gmail.com
saya hargai repond puan. terima kasih

Anonymous said...

assalamualaikum puan. boleh saya tahu prosedur pertukaran kampus? email saya: a.hazirah95@gmail.com. terima kasih

Anonymous said...

Assalammualaikum puan, boleh saya tahu prosedur pertukaran kampus. Puan boleh email saya di nurulafiqahbahari@gmail.com. saya mengharapkan dan menghargai respond puan.

nuha said...

assalammualaikum, saya dapat kampus UITM di sabah tapi sangat jauh untuk saya kerana saya tinggal di selangor. boleh email saya tak untuk mengetahui prosesur menukar kampus. harap dapat membantu. email saya nuhahusmidi@gmail.com

tehah said...

Assalammualaikum, adik saya dapat kampus UITM di kk sabah mak ayah risau sebab jauh sgt dan memerlukan perbelnjaan yg lebih jika pergi. mohon email saya untuk mengetahui prosedur penukaran kampus.Terima kasih. email saya tehahkhairuddin@gmail.com

Anonymous said...

Salam....anak sya dpt Uitm Sg Petani, Kedah. Jauh jugak tu dibandingkan sya duduk di Puchong. Mohon email sya utk tahu prosedur pernukaran kampus. Terima Kasih. Email saya, shazirene15@yahoo.com.my

Unknown said...

salam puan..saya baru sahaja dapat tawaran diploma di uitm samarahan. saya ingin menukar kampus di semenanjung.. kerjasama puan amat saya hargai.. samarahan sangat jauh dan memerlukan kos yang tinggi.. mohon puan email saya untuk prosedur pertukaran kampus. terima kasih puan. email saya, frhlyyna@icloud.com

Yusrah said...

Salam puan . Saya Yusrah binti Yahya ingin mohon bantuan puan agar saya pelajar lepasan spm 2018 bagi diploma dapat tukar kampus dari uitm kota kinabalu ke uitm di semenanjung . Hal ini kerana saya ialah anak perempuan tunggal dalam ahli keluarga dan menetap di negeri sembilan yang akan menelan kos yang banyak dari segi tiket kapal terbang dan menyukarkan ibu bapa saya untuk melawat saya jika sakit pening . Jasa puan amat saya hargai . E-mail saya yusrahyahya@yahoo.com . Sekian terima kasih .

Unknown said...

Assalam,
sy ingin memohon guide dr puan mcm mana nak buat pertukaran since sy dapat offer upu ke Uitm Sabah n sy berasa dari selangor,
boleh x puan email kan step nyer.

awienzainal@gmail.com

Ribuan terima kasih puan.

Anonymous said...

Assalam puan ,saya ingin menukar kampus ke dalam semenanjung kerana saya dapat uitm kk tapi kos tu memang sy nk sngat . Harap puan boleh bantu atau sesiapa sahaja yang tahu . Terimakasih. Boleh email saya @ansyaz01@gmail.com

Unknown said...

Asalamualaikum puan.saya dapat tawaran ke uitm mukah sarawak. Harap puan kongsikan kpd saya cara nak mohon pertukaran kampus ke semenanjung.. saya berasal dari kuantan pahang. saya ade masalah kewangan.. saya tidak mampu nak pergi kesana . Kos pergi pon dah mahal.. mohon puan boleh e-mail kpd saya cara nya .. Boleh e-mail saya valyabatrisyia@gmail.com

Anonymous said...

Assalamualaikum puan..boleh bantu saya tk nk lakukan pertukaran kampus ni..mohon bantuan prosedur pertukaran drpd puan.. email:izzatiaqilah3@gmail
com

Anonymous said...

Assalamualaikum puan ,boleh tak puan email procedure tukar kampus ,saya dapat uitm samarahan 2 tapi jauh sgt , saya duduk selangor. harap sgt puan email saya procedure tukar kampus ini. email-dannycarlcharles@gmail.com

Fariq said...

Assalamualaikum puan, boleh tak puan emailkan kepada saya prosedur untuk tukar kampus, kerana anak saya telah dapat tawaran uitm di kota samarahan 2, SARAWAK. Dia sangat minat dengan course tersebut tetapi ia terlalu jauh dengan keluarga dan menelan belanja yg byk...Kami tinggal di Negeri Sembilan..boleh puan emailkan maklumatnya kepada saya. email- m.fariqhaiqal@gmail.com

Safiy said...

Salam puan. Boleh puan email kan procedure/cara untuk tukar kampus uitm. Saya dapat uitm samarahan sarawak. Saya tinggal di kedah memang jauh la nak ke sana dan menelan kos yg banyak. Boleh emailkan ke anissafiyyahmansur@gmail.com . Terima kasih

Lina said...
This comment has been removed by the author.
wani said...

asslamualaikum..boleh puan emailkan pd sy mcm mne proses nk tukar kampus uitm
boleh email ke noorazwani72@gmail.com

mieda said...

assalammualaikum Puan,
Boleh puan emailkan saya bagaimana proses untuk pertukaran kampus uitm ?

miedaghani1@gmail.com

saya sangat2 berharap dapat membuat pertukaran untuk anak saya.

Terima kasih

Anonymous said...

assalamualaikum puan saya dapat degree di uitm sabah dan ingin bertukar ke uitm puncak alam kerana saya berasal dari selangor. saya juga ada masalah keluarga sedikit sebab ibu saya ibu tunggal yang berniaga di pasar malam jadi tak kan saya nak tinggal kan dia seorang dan juga masalah kewangan yang sedang di hadapi sekarang. harap puan boleh tolong guide untuk pertukaran kampus. email saya malif20162000@gmail.com tolong bantu saya, terima kasih.

Anonymous said...

Assalamualaikum puan... Boleh puan tolong saya bagaimana cara cara utk membuat permohonan tukar campus? Kerjasama puan sangat dihargai. Boleh email saya @syamimiamrh@gmail.com

Anonymous said...

assalamualaikum puan saya dapat degree di uitm sabah dan ingin bertukar ke uitm shah alam atau uitm kuala pilah kerana nanti saya ingin bertukar course,tetapi course yg saya mahu tukar tdak ada di uitm sabah. harap puan boleh tolong guide untuk pertukaran kampus. email saya nrliyana.0820@gmail.com saya betul2 berharap puan boleh membantu saya,terima kasih

paan98 said...

Assalamualaikum puan, saya ingin bertukar kampus atas sebab masalah kesihatan yang kronik. Boleh puan bagitahu saya macam mana cara caranya ? Puan boleh email saya di paan98@gmail.com :) mohon sangat sangat ye puan

ayyinda said...

Saya pun nak tukar ke belah selatan boleh tolong x ni email saya ayyinda11@gmail.com

Unknown said...

assalamualaikum puan saya dapat degree di uitm kedah dan ingin bertukar ke uitm seremban kerana saya berasal dari kuala lumpur. saya juga ada masalah keluarga sedikit sebab ayah saya seorang shj yg bekerja jdi saya ade masalah kewangan yang sedang di hadapi sekarang dan ayah saya perlu tanggung 3 org adik beradik yg smbng bljr sorng di uitm machang. Jadi saya harap jila dpt pertukaran kampus dpt ringankan beban ayah saya harap puan boleh tolong guide untuk pertukaran kampus. email saya nrathiqa@gmail.com tolong bantu saya, terima kasih.

Anonymous said...

Puan, boleh x guide saya process prtukaran kampus kerana saya ingin tukar kampus sri iskandar ke uitm puncak alam,email sya farisskim98@gmail.com

THE SLAVE said...

Assalamualaikum puan. Kalau tak keberatan boleh ke puan share proses penukaran kampus kerana Ibu Saya sakit Dan Selalu berulang alik ke hospital kl Saya Ingin tukar ke uitm Shah Alam boleh minta pencerahan , ni Email saya sraudhah29@gmail.com. Terima kasih Puan

Anonymous said...

Salam puan, saya ingin meminta bantuan utk guide saya utk proses prtukaran kampus dari dungun ke kampus puncak alam. Saya betul2 ingin tukar ats sbb utama iaitu faktor kewangan disebabkan dungun trlalu jauh utk saya pergi. Ini email saya nurfatinzaidon@gmail.com

ayyinda said...

Nak tanya....saya dah berjaya tukar kampus dari uitm dungun ke uitm lendu nak tany macam mana cara utk tukar balik ke dungun sekadar untuk pengetahuan

Anonymous said...

Assalamulaikum puan, kalau tak keberatan boleh tak puan kongsi cara untuk melakukan pertukaran sbb adik sy dapat Uitm Samarahan Sarawak
ini email sy @shiranaimi@gmail.com

Anonymous said...

Assalammualaikum,saya dapat tawaran uitm di seremban saya ingin tukar ke malaysia.Macam mana ye cara nak tukar kampus
Ini email saya:dayangnatasha02@gmail.com

Anonymous said...

Assalammualaikum saya dapat tawaran uitm di seremban saya ingin tukar ke sabah. Macam manaa ye cara nak tukar
Ini email saya: dayangnatasha02@gmail com

Yana said...

Assalamualaikum puan,bagaimana ye proses untuk pertukaran kampus uitm?
Boleh email saya: illiyahdayana@gmail.com
Terima kasih, Kerjasama puan amat saya hargai😊

Unknown said...

Assalamualaikum puan , saya ade masalah dengan tawaran belajar yang saya dapat . saya ditawarkan di uitm samarahan sarawak sedangkan saya tinggal di selangor . saya mengalami masalah kewangan untuk belajar di sana jadi saya berharap agar puan dapat membantu saya untuk membuat pertukaran kampus yang lebih dekat . harap puan dapat membantu terima kasih 😔😔 boleh email : intanaleeya0815@gmail.com

Salbiahahmad said...

As salam...puan..anak saya dapat tawaran uitm mukah sarawak. Saya tinggal di selangor.Anak saya ade masalah kesihatan dan ada follow up di hospital.Menjadi masalah bagi saya jika anak saya belajar disana.Harap Puan boleh bantu anak saya untuk tukar penempatan di semenanjung @ uitm alor gajah melaka..terima kasih banyak puan.
Email saya...salbiahahmag1205@gmail.com

Salbiahahmad said...

As salam...puan..anak saya dapat tawaran uitm mukah sarawak. Saya tinggal di selangor.Anak saya ade masalah kesihatan dan ada follow up di hospital.Menjadi masalah bagi saya jika anak saya belajar disana.Harap Puan boleh bantu anak saya untuk tukar penempatan di semenanjung @ uitm alor gajah melaka..terima kasih banyak puan.
Email saya...salbiahahmad1205@gmail.com

Anonymous said...

assalam puan saya dapat tawaran ke kampus mukah di sarawak dan saya berasal dari johor bagaimana ya proses pertukaran kampus uitm? saya harap puan dapat membantu saya dan email saya di - farahalysa30@gmail.com

Unknown said...

Salam puan.saya baru terima pnggiln ke uitm dungun, bagaimana cara saya nk tukar ke uitm puncak alam saya lihat di situ ada kos yg sama dgn surat tawaran. Saya tiada ayah tinggal ibu yg menyara dgn adik yg masih bljr dgn kondisi ibu yg ulg alik hkspital untuk pembedahan. Mohon bantuan puan. Saya sertakan email saya azielazamri01@gmail.com. mohon bantuan apa yg perlu saya lakukan. Terima kasih.

Megat Zulfikry said...

Assalamualaikum puan, saya dah satu sem di sg petani, berhajat untuk tukar kampus ke puncak alam kerana faktor kewangan , kat sana kena bayar rumah sewa mahal dan pengangkutan juga menjadi masalah, kalau dapat palam saya boleh bawak motor dari rumah. Harap puan dapat bantu saya �� megatselangor@gmail.com

Anonymous said...

assalamualaikum puan, sy ada adik menghidap sakit paru2 , dan follow up dia di KL. jadi sy nak minta tukar dari kampus sabah ke puncak alam, boleh email saya ke? nrl.00@yahoo.com

Anonymous said...

Assalamualaikum puan, saya dah berhajat untuk tukar kampus dari Kota Kinabalu ke puncak alam kerana faktor kewangan. Harap puan dapat membantu saya bagaimana ya proses pertukaran kampus uitm?. syamirashamsudddin15@gmail.com

Anonymous said...

Assalamualaikum puan. Saya berhasrat untuk membuat permohonan penukaran kampus ke puncak alam kerana dekat ulang alik untuk mendapatkan rawatan setiap bulan kerana saya menghidap penyakit kronik. Bolehkah saya tau bagaimana proses secara lebih lanjut untuk penukaran kampus ni? Ini email saya raziq2hz@gmail.com

none said...

Assalamualaikum puan, saya berhasrat sangat dapat tukar kampus uitm. Saya sekarang sambung degree di uitm shah alam akan tetapi saya tinggal di Kelantan. Saya mahu membuat rayuan untuk ditukarkan ke Uitm machang kerana dengan keadaan covid sekarang macam macam masalah saya hadapi dengan masalah kewangan lagi dengan keluarga susah nak hantar ambik haish makin pening dibuatnya, nak belajar pun sekarang pun susah walaupun belajar online. Harap pihak puan dapat membantu saya untuk penukaran kampus ni. Ini email saya 2403sarah@gmail.com

zamali said...

Assalamualaikum, saya sedang tunggu keputusan penerapan dari diploma ke ijazah, dan semasa buat permohonan hari tu saya tersilap letak course yang saya tak minat dan saya risau tidak dapat course yang saya harapkan. Saya harap puan boleh kongsikan prosedur penukaran course dan kampus itu. Ini email saya zamali232@gmail.com

unknown said...
This comment has been removed by the author.
unknown said...

Assalamualikum puan saya berhajat untuk tukar kampus dari utim machang ke uitm shah alam. Boleh puan terangkan bagaimana prosedur untuk pertukaran kampus tersebut.

Anonymous said...

Assalamualaikum puan, saya nak bertanya apakah prosedur untuk menukar kampus di semenanjung atas sebab saya telah mendapat tempat di kampus Sabah. Saya berharap puan dapat memberi jawapan di email irfanmike17@gmail.com

Anonymous said...

Hi puan, saya berharap sangat puan baca comment saya memandangkan blog ini sudah lama ditulis. Saya baru sahaja mendapat tawaran degree di UiTM Kota Bharu, nak dijadikan cerita saya baru dapat tahu yang uitm ni tiada kediaman kolej disediakan. Saya mempunyaj masalah keluarga dan family bercerai jadi memang bab duit agak susah memandangkan keluarga saya bukan orang senang dan banyak tanggungan dan hutang yang perlu dibayar. Jadi untuk bayar rumah sewa setiap bulan bagi hampir 6 sem tu agak mustahil bagi saya. Saya berniat untuk tukar di UiTM Puncak Alam kerana saya mempunyai relatives terdekat di situ dan kemudahan kolej. Saya berharap sangat puan boleh terangkan prosedure untuk pertukaran kampus ni di email saya nickyou18@gmail.com
Terima kasih sangat-sangat.

unknown said...

Assalamualaikum puan , saya ada masalah dengan tawaran belajar yang saya dapat . saya ditawarkan di uitm raub,pahang sedangkan saya tinggal di penang . saya mengalami masalah kewangan untuk belajar di sana jadi saya harap agar puan dapat membantu saya untuk membuat pertukaran kampus yang lebih dekat . harap puan dapat membantu terima kasih 😔😔ini email saya naziraanuar02@gmail.com