Renungan...

Followers

nuffnang

Friday, June 01, 2012

Terharu...Ucapan Hari Lahir...

Jumaat 1 Jun 2012

Salam Jumaat untuk semua.....kejap je masa berlalu sudah seminggu cuti sekolah bermakna ada seminggu lagi santai di rumah...yang peningnya malas betul nak ke sekolah ambil soalan untuk ditanda.....tunggulah buka sekolah nanti....

Posting petang ni....hari ini genap umurku ke......(sila isi tempat kosong yang disediakan) huhuhu..bermakna bertambah umur lagi......tapi jiwa still muda gitu...sebab settle semua masalah...senyum sokmo....jangan simpan dendam di hati..sentiasa muasabah diri...tanya pada diri apa yang aku buat hari ini yang menyebabkan ada orang yang kecik hati....bangun pagi pastikan minum segelas air suam selawat 3 kali n minta pada Allah apa hajat kita...Insyaallah kita sentiasa nampak muda dari usia....jua tips tangani stress juga...amalkan selalu....

Terharu sebenarnya sebab ramai kekawan yang mendoakan kesejahteraan kita melalui ucapan yang dihantar ikut facebook..sejambak terima kasih yang paling wangi n segar sekali untuk kalian....moga Allah panjangkan usia untuk lebih beribadat kepadaNYA serta dikurniakan kesihatan yang baik dan berpanjangan....

Bila ada sahabat bertanya' tokey kuih mana kek hari jadinya' alahai....bila time kita malas pulak nak mengadunnya....sebab hari-hari duk bau aura kek...tapi sempat jugak buat tart telur untuk jiran-jiran di sekitar rumah ni sebagai tanda terima kasih atas ucapan diaorg....pada yang duk jauh tu hidu bau kek udah le....yang moleknya hari lahir kita memang jatuh pada cuti sekolah tiap2 tahun..kalau dulu udah digazet hari Keputeraan Seri Paduka Baginda yang Dipertuan Agong....tapi sejak dua menjak ni udah dialih tarikhnya menjadi 4 Jun setiap tahun....
Apa-apa pun terima kasih semua.....ingatan dan doa kalian menjadi kekuatan pada diri untuk meneruskan sisa-sisa hdiup ini...InsyaAllah....

8 comments:

Yana Libra said...

selamat hari lahir jugak ye~~ :)

Masya said...

selamat hari lahir.... moga dipanjangkan umur...

fatmasha said...

terima kasih semua doa kalian menjadi penguat di hati...

nita said...

Happy birthday kak.fatmasha, moga dilimpahi rezeki dan bahagia selalu..sori lambat wish.

seronok dapat sambut birthday hari cuti boleh raikan ramai2 ye,
ermm... sedap bau kek birthday akak hihihi

fatmasha said...

tq nita..kek goggle tu heheh..

Yumida said...

slmt hari lahir...sronok klo terima hadiah kan...sy la tuuu..hihi

zie omar said...

assalamua'laikum, selamat hari lahir juga, semoga dipanjangkan umur, diberikan kesihatan yg baik, diberkati oleh Allah selalu hendaknya. :D

fatmasha said...

terima kasih bebanyak..tapi x org bg hadiah kat saya huhuhuhu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...