Renungan...

Followers

nuffnang

Saturday, December 08, 2012

Santai n makan2....

Sabtu 7 Dis. 2012

Salam Sabtu untuk semua....Masih lagi dalam aura cuti....jalan n jalan perabih duit..so. dgn gaji yang cepat masuk n cepat abis...sebab? cuti2 Malaysia kata kan YES..year n sale lagi..mana dok abisnya yang ada tinggal ciput...nyawa2 ikan...bab bershopping memang tidak boleh dipisahkan dengan kaum hawa...nafsu melebihi keperluan...ada je yang berkenan..kalu tak ibunya si anak bujang...tolong perabis duit...


So..entry tengah hari ni...duk godek markah assigment...alhamdulliah cantik markahnya hehehehe...angkat bakul...apa tidak pensyarah ni seorang cerewat skit...ada je yang dok kene di matanya...bimbang kalu subjeknya dok leh score...sebenarnya kelmarin ke Kuantan...2 dalam 1..ambik si Azri kat kolejnya sbb udah abis sem...pah tu apa lagi ke Megamall kuantan...kebetulan ada sale semua item...pendek kata rambang mata melihat h/bags dengan potongan harga sehingga 70%...biasalah design lama nok perabis stok...asal ok je pada kita....janji design dia stilll cantik juga harga berpatutan n sewaktu dengan kocek kita...tak gitu...berbelanja berpada2...hubby tarik muka masam je..sbb yang membeli anak n ibu aje..hehehehe...org perempuan ginilah...rembat h/bag 3 buah semesti yang si Azyan punya udah 2 buah n 2 pasang kasut untuk si Azyan juga...anak lelaki tak kisah pun....tu yg bestnya anak lelaki x nafsu untuk berlawa.....just jln2 je....

Balik singgah di Tanjung Lumpur....kata warga Kuantan Surga medan ikan bakar n sewaktu dengannya....bila risik2 jumpalah restoren Ana Ikan Bakar Petai kata seorang teman...sini cukup sedap masakan ikan bakar campur dengan petai...tu yang ingin merasanya....pilih seekor ikan pari n seekor ikan siakap yang dimasak 3 rasa...pari tadi dibakar....lauk tomyam, telur dadar,kerabu mangga, goreng sayur hailam...makan untuk 6 orang....masa tengah lapar...sekali ngap habis semuanya...kata hubby masakan dia kira biasa aje...x yang specialnya...tapi harganya kira berpatutan RM95 terbang duit melayang2...
Ni...Azyan Punya..heheheh....melawa sakanlah....

4 comments:

Dayana Bahar said...

xperlah azyan membeli.. hehe duit sendiri hehe

fatmasha said...

duit azyan? duit mami dia yg pokainya...duit dia siap simpan lagi hehehehe..anak2 zaman leni

skunksenn zone said...

perhhhhh yan dah pandai melawa skg huahuahu xlama dah la m.cik nak dapat menantu kehkeh...

fatmasha said...

hahaha...rasanya gitulah...masuk alam lain doh tu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...