Renungan...

Followers

nuffnang

Sunday, March 18, 2012

Santai di Kuantan...

Ahad 18 Mac 2012

Salam petang untuk semua...hari ini dienya cuba mengubahsuai blogku mana yang patut...katanya memang dia suka menghias dan susunatur blog sesiapa yang ingin khidmat beliau...payah nak cari org macam ni terlebih rajin n memang suka duk ngadap komputer....terima kasih daun keladi ya..setting lagi biar nampak kemas n elegent....

Entry hari ini...santai di bandar kuantan...ari sabtu kelmarin...tu pun selama seminggu cuti duk terperap je di rumah sambil menyiapkan assigment....sebenarnya hubby yang merajuk sebab kita duk mengendap laptop dari pagi hingga petang....time rajin buat assigment..idea tengah banyak...rasanya hilang kejap dunia luar...tumpuan pada kerja kursus....

Bila anakde call suruh datang...apalagi macam orang mengantuk disorongkan bantal...lepas tensionlah jawabnya ...sampai kat EC..terpampang pesta buku kuantan..walau pun hanya tinggal sehari promosi akan berakhir...apalagi di situlah jawabnya santai...buku-buku yang terpakai potongan sehingga 90% maknanya ada buku yang harga RM2 sahaja...tetapi yang banyak buku-buku dalam Bahasa Inggeris....

Tabik aku pada mereka yg berkotak-kotak memberlinya...dia org baca ke sekadar geram lihat buku yang berkualiti ttp ditawarkan harga yang amat murah atau sekadar untuk menunjuk-nunjuk bahawa aku memang "ulat Buku".....bila si anak dara menggunakan baucer buku 1 Malaysia dengan kadar RM50 dapat 1 kotak...memang berbaloi membelinya....

Pameran ini dibuat di ruang pameran bersebelahan pintu masuk Hotel Zenith..hotel paling hebat rekabentuknya...kalau tidak kerana pameran ni rasanya tidaklah kaki ini menjejakkan kaki ke situ....Lihatlah foto-foto yang sempat dirakamkan...

5 comments:

Yana Libra said...

wahh..banyaknye buku..murah2 pulak tu eh??

fatmasha said...

tu lah naik gila jugok bila lihat byk buku dgn hg yg murah...

Dieyna said...

hari sabtu tu, ana duk di kemaman.. kalau tau mesti pergi jugak... huhu rugi rugi

fatmasha said...

tu lah ana..kak tie pun dok tahu juga..rupa-rupanya promosi ni udah 10 hari berlalu..hari ni sudah habis...

SumeSakan said...

wahhh sangat berbaloi..rugi siapa x amik peluang kan?Nway thanks sudi follow blog saya....salam kenal ye dari SumeSakan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...