Followers

Sunday, February 03, 2013

Tiramisu kek...paling diminati!

Ahad 3 Jan. 2013

Salam untuk semua....seperti biasa bila baca tajuk entry di atas...tak abis-abis dengan tiramisu ni...punyalah kek yang mendapat tempat di hati peminatnya...kita yang tukang buatnya tiada masalah pun...buat je seperti biasa...dah orang tempah kek ni...malas nak cerita panjang2 sekadar nak simpan pic ini sebagai koleksi kek saje...Terima kasih pada yang mengorder cikgu Nora n Cikgu Rohimah...lain kali buleh repeat order...
 


2 comments:

inazamri said...

kalau la dekat mmg oder je la...nak buat sendiri tak reti

fatmasha said...

hahaha..sian pulok dengar..tu lah ya kalau dekat bolehlah merasa..free je..

Selamat Menyambut Ramadan AlMubarak...

A ssalamulaikum dan Salam Sejahtera...Salam Ramadan untuk semua..hari ini sudah 4 Ramadan kita menyambutnya dalam suasana Malaysia Baru den...