Renungan...

Followers

nuffnang

Thursday, March 14, 2013

kosong...kosong!

Khamis 14 Mac 2013

Salam Khamis untuk semua.Moga dirahmati....kenapalah sejak dua menjak ni...langsung kurang mood nak menulis....buntu...kosong,kering-kontang idea....malas semalasnya....agak-agaknya keserabutan kerja yang tidak pernah surut...lebih2 lagi bermulanya semester baru ni...assigment dak lah mengancam mane berbanding dengan semester lepas....tapi fikiran buntu n tumpul....macam mane ya nak asah balik supaya tajam....nak kata mengekek jauh sekali....asyik tertangguh aje membanking kek....pah janji.....janji lagi...nasib si penempah ni faham....siap kata kalau free boleh buat utk saya kek ya....hishishis..boleh lagi bertolak ansur...

Ni pun menulis main paksa aje...tulis apa yang terlintas aje....dengan suasana politik yang bermacam ragam,soal keselamatan negara yang saban hari dihidangkan...bila agaknya episod ni akan berakhir.....banyak sangat persoalan yang perlu kepada jawapan...opppp...kaki tangan awam jangan persoal ketaatan kepada kerajaan yang memerintah...bahang PRU 13 juga sudah terasa...tapi sampai sekarang tarikh pilihanraya tak umum2....semua perkara yang berlaku di persekitaran kita sebenarnya ada kaitan dengan kerjabuat kita....pada mereka yang mengikuti segala perkembangan yang berlaku....ada jugak yang make dont no aje...janji aku dapat gaji bulan2...makan minum beres...tidur selena2nya...pasal orang..masalah negara tolak tepi...sebab bukan kerja aku nak tolong fikirkan....tepuk dada tanya iman kita...mai sini kita dengar lagu najwa latif...yang duk sebut kosong...kosong hingga abis lagu...tapi tajuk lagu ni lah yang menaikkan nama nya...hehehehe..


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...