Followers

Assalamualaikum photo Resizeofassalamualaikum2.gif

Saturday, October 20, 2012

Lucu..mungkin juga!


Sabtu 20 okt.2012

Salam Sabtu untuk semua...moga dirahamti...blogwalking di blog saing2 terjumpa enty ini,,,lucu n ada kebenarannya...sebab kita juga ke arah situ juga..jika umur panjang...

Di suatu malam yang dingin, di dalam sebuah bilik yang sederhana besar, di atas katil,sepasang suami isteri yang telah lanjut usia baru masuk tidur. Suaminya telah mula mengantuk tapi isterinya terbangkit perasaan ghairah malam itu.

Si isteri bersuara, “Dulu-dulu tu…. abang selalu pegang tangan saya bila kita nak tido.” Suaminya dengan separuh sedar, menggenggam tangan isterinya, pas tu mula mengantuk semula.

Beberapa ketika pas tu, si isteri bersuara lagi, “Kemudian tu….abang selalu cium saya.” Si suami dengan rasa terganggu, mengangkat kepalanya dan menyentuh bibirnya ke pipi si isteri. Pastu sambung tidur balik. Selepas beberapa saat, si isteri bersuara lagi, “Kemudian tu…. abang selalu gigit-gigit leher saya…….” Dengan perasaan marah dan geram, si suami melontar selimutnya dan bangun dari katil tu.

Si isteri bertanya, “Abang nak gi maner tu?” Dengan marah suaminya menjawab, “Nak gi amik gigi …!” Oleh itu..hendaklah kita menjaga kesihatan gigi dan jangan asyik cabut gigi…nanti tak leh gigit…hihi haha..Jangan Marah...

6 comments:

inazamri said...

hahahah gelak besar kita baca

fatmasha said...

terkadang...lucu tu pengubat hati...

P.A. said...

hahahaha lawak2...:)

Fatmawati said...

suke..suke..

dieyna said...

haha mau tak tension.. takde gigi upenya

fatmasha said...

cerita di sebalik usia...macam2 ragam hahaha