Followers

Assalamualaikum photo Resizeofassalamualaikum2.gif

Friday, October 12, 2012

Aku...hanya wanita biasa..

Jumaat 12 Okt.2012

Salam Jumaat untuk semua...moga dirahmati....terkadang terucap juga kata-kata...aku seorang wanita biasa yang tiada apa-apa..sekadar setinta minda...sekeping hati dan sedikit luahan...maka di helaian ini bertaburlah setiap kata dari hati  nurani...cuma sepatah tetapi cukup mematahkan hati di luar sana...tertarik bila terbaca ungkapan di bawah....blogwalking terjumpa sisipan ini yang cukup bermakna untuk dikongsi bersama-sama...

Aku Yang  Kau Kahwini Adalah Wanita Biasa
Kepadamu yang akan menjadi pendampingku hingga akhir hayat...
Terima kasih karena telah memilihku di antara ribuan bidadari di luar sana yang siap untuk kau pilih.. Padahal kau begitu tahu, aku hanya wanita biasa,yang sangat jauh dari sempurna.
Karenanya ku ingin kau tahu,
aku bukan wanita yang sempurna,
aku begitu banyak kekurangan.
Maka ketahuilah..
Kepadamu yang  memilihku...
Aku tak sebijak bunda khadijah,
karenanya ku ingin kau tahu,
aku boleh saja berbuat salah dan begitu menyebalkan.
Maka ku mohon padamu, bijaklah dalam menghadapiku,
jangan marah padaku,
nasihati aku dengan hikmah,
karena bagiku kaulah pemimpinku,
tak akan berani ku membangkang padamu..

2 comments:

nita said...

menarik ungkapan tu kak..

thanks for sharing (^_^)

fatmasha said...

ya...sebagai peringatan...atau sekadar luahan..