Followers

Assalamualaikum photo Resizeofassalamualaikum2.gif

Wednesday, June 03, 2009

Selamat hari Lahir ke..........

Berposting lagi......kali ini usia aku menjangkau di ambang senja....masa cepat beredar...baru semalam rasanya mengecapi hidup awalan 30an....tapi sekarang menghampiri 50an.... aku seperti dulu...dulunya...menghitung hari...mengulit kenangan....sesekali memintal pelangi di mata.....cuba menokah arus dalam menyanyam kehidupan....banggakah aku....meninggi dirikah aku...cuba mengurai sekelumit resah yang bersarang dalam diri....pentingkan dirike aku ini.....ni perkara-perkara yang seirng menghantui diri sendiri.....apa pandangan kau orang tentang diri aku sepanjang engkau orang bersahabat dengan aku.....aku sebenar cuba menegakkan kebenaran....memilih kata hati sebagai panduan hidup.....cuba memberi sesuatu yang sempurna dalam sesuatu perkara bukan cuba menonjol diri sendiri....inginkan kesempurnaan dalam kerja...ingin yang terbaik.....cuba menjadi sepohon insan yang baik...yang tidak berbuah hasad dengki...melihat sesuatu perkara dengan positif...tetapi ada....suara-suara yang cuba menindakkannya......duhai...wajarkan aku mendiamkan diri....mengangguk tanda setuju sedang jiwa aku mencemuh....patutkah begitu...atau menjadi aku seperti dulu.....menokah arus mencari keserasian dalam
segala hal....

More BIRTHDAY graphics



.

No comments: