Followers

Assalamualaikum photo Resizeofassalamualaikum2.gif

Monday, June 15, 2009

Perjuangan Belum selesai....

Berkunjung lagi ke alam maya ni.....minggu pertama di sekolah...cepatnya masa berlalu....2 minggu cuti terasa 2 hari aje cuti....macam2 peristiwa yang berlaku.....paling hangat dan mendebarkan menghadiri kenduri kahwin yang dibuat serentak.....cemas aku....mana tidaknya undangan mesti ditunaikan...wajib.....terpaksa memenuhi juga.....last2 sekali jupe tuan rumah aje tanpa menjamah hidangan yg disajikan.....punyalah murahnya rezeki yang Allah bagi kat kita.....kenduri sekarang ni grand2 dengan


More WEDDING graphics





hiasannya......masa kita dulu buat al cowboy aje...pakai sapu aje....yang aku naik hairan tu....si isteri di sarawak....si suami di Kemaman...hai macamana boleh kauorg kahwin ni tak dok nikmat kahwin langsung.....aku pulok yang teruja pasal hal ni......pasal sekolah baru buka satu hal.....banyaknya kerja.....mana nok kira markah.....mana nok buat analisa.....mana nak isi dalam repord card......nok ngajor lagi....pendek kata semuanya nak...nak...nak......pening aku.....satu artikel yg aku baca ramai cikgu dan cikgi sakit jiwa.....pasal apa.....itu.......kau kena tanya dia orang.....yg pasti kerja cikgu ni macam tulah...semua nok buat.....kena pulok guru besar yg dok faham masalah cikgu.....kata dia aje yg betul....ini yang buat aku bengang.......

No comments: