Renungan...

Followers

nuffnang

Monday, November 26, 2012

Tangga oh tangga...!

 Isnin 26 Nov.2012

Salam Isnin untuk semua....Moga dirahmati...kejap aje masa berlalu..pejam celik kita dah menghampiri penghujung November...dengan suasana panas dan hujan sekali sekala...tidak lekang juga majlis khawin di merata-rata tempat...ada yang sempat bertandang tidak kurang juga yang terlepas pasal silap hari bulan...hehehehe maaf ya yang menjemput..projek masa cuti..tangga ke loteng atas yang tidak pernah siap-siap hingga sekarang...dari 6 org tukang yang menawarkan diri...hingga sekarang tiada seorang yang mampu menyahut cabaran....tup-tup...bila anak sedara datang...dengan rela hati n berat rasa cuba memahami masalah tuan rumah...maka projek tu berjalan...rasanya takat ni udah nampak perkembangannya....memang payah pun nak dapatkan angle yag baik dengan tempat yang terhad....


Agaknya tulah sebabnya dia org tak nak buat...pasal cerewat n banyak kerja...yang kita bengang..kalau tak nak buat cakaplah awal2...ni bila masuk 2 bulan kita menunggu...br cakap tidak jadi buat sbb byk kerja..kalu cakap awal2 kan senang...tu lah terbengkalainya sampai 2 tahun...nasib tuan rumah cool je..heheheh..setidak-tidaknya dah nampak hasil kemenjadiannya....eh! ramai pulak yang berminat untuk melihat siapnya macam mana...atas loteng tu memang dah dipasang lantai kayu dan tinggi bumbungnya kira oklah pendek kata patutlah dijadikan loteng....masa dulu tak nak buat rumah 2 tingkat...bila dah senja gini...dah lutut semuanya longgar2 br nak merasa naik turun tangga....hehehehe macam2 manusia ni...tidak puas hati tu tidak abis2...rasanya tidak sabar progres ni berjln..lambat betul...yang buat ni pun bukannya mahir dlm bidang tangga pun...tapi ingin mencuba kemahiran...





Bahagian atas yg masih dalam proses...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...