Renungan...

Followers

nuffnang

Monday, November 23, 2015

Ke UPSI lagi kita...!

23 Nov.2015

Salam Isnin untuk semua.moga kerja buat kita dirahmati seadanya...bersiaran lagi...kali ni episod berkunjung ke UPSI sekali lagi semata-mata untuk mengambil jubah sempena konvoksyen  ke 17..kelakor kan..sebab bersungguhnya kami sampai sewa bas untuk ke sana...group kami seramai 25 orang je yang sempat n selamat menghabiskan pengajian selama 4 tahun menjadi lulusan UPSI...bangga pun ada..kurang percaya pun ada...yalah cepatnya masa  pengajian kami tup2 dah abih...tahniah pada diri sendiri dalam kalutnya aktiviti sekolah,isteri..ibu...dan segala-galanyalah...abis juga ya...

Kami ni warga maslah katakan...alhamudulliah dikurniakan kesihatan yang baik dan mampu menghabiskan kuliah dan sempat lagi sama-sama mengambil jubah yang akan dipakai pada 28 Nov. ni ...rasenya tak sabar untuk menaiki stage dan menerima skrol dari cencelor kami....waduh rasa harmoni dan syahdunya saat2 indah itu...nantilah kita tunggu saat gemilang tu..yang sukanya sempat lagi bergambar beramai2 sambil memakai jubah...raptai lah kononnya...hihi anak2 yang mengikut rombongan kami pun mengelang2 kepala pening tengok gelagat kami mcam budak2 ...seronok walaupun penat dengan perubahan tempat dan kurang berkesannya pengendalian mengambil jubah yang terpaksa melangkui bangunan...tercungap2 juga kami naik tangga n turun tangga...apa2 pun semuanya selamat...lihatlah pic yang sempat dirakamkan..






No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...