Followers

Assalamualaikum photo Resizeofassalamualaikum2.gif

Sunday, August 16, 2009

Sukaneka di sekolahku.....

Isnin 17 Ogos 2009



Aduhai.....penat melayan kerenah bebudak ni...apa tidaknya kita ditugaskan sebagai pengurus pasukan rumah kuning......menguruslah aku jawabnya......punyalah bebudak ni terlampau excitednya dengan bermain......dok dengar apa yang kita cakap...naik pening aku....rupa-rupanya bertanggungjawab jugaklah si pengurus pasukan ni....mana tidaknya semua budak2 ni takut semacam aje pada aku.....apa yang penting mesti ikut peratuan, berdisiplin,dengar arahan aku, mesti ikut acara...kalu aku kata A semua mesti ikut.....anyway sukaneka ni saje untuk suka2 dan menghiburkan...di samping semangat bersukan itu tetap ada....dan kita dapat melihat perangai murid2 dan cikgu2 sekali...ada yang ambil kesempatan dan ada yang menjalankan tugas dengan rasa tanggungjawab.....pada yang komited pada tugas berilah apa2 tugasan mereka akan buat tanpa banyak bicara.....


No comments: