Followers

Tuesday, November 24, 2020

Hias Taman sekolah..


        Assalamulaikum dan Salam Sejahtera

Posting hari ini setelah begitu lama tidak menulis di sini dalam lebatnya hujan pada pagi  dan dari semalam lagi hujan yang tidak berhenti2.Hari ni i ada di pejabat tunggu bangunan sekolah seorang diri huhu..waktu pejabatlah katakan..cg2 tak ada seorang pun masing2 masih BDR gb je yang terpaksa tunggu sekolah..adula..

Hari ni kita cite pasal taman sekolah yang hambar dan tiada keceriaannya..kita tambah aksesori skit yang nampak bertenaga dan bercahaya...semua bahan yang digunakan ada di sekolah ni terutama grill pintu yang tidak digunakan terjumpa dalam stor sekolah daripada tersimpan gitu baik kita guna untuk serikan sekolah. Maka jadi lah tempat kita sangkutkan pokok orkid walaupun pokok tidak banyak mane kurang2 adalah jugok rumah perlindungan untuk flora ni berteduh dari panas yang membahang..gitulah sementara sek yang bercuti covid ni.. i kerah semua pekerja n PO untuk selesaikan idea ini..yang penting duit mesti ada hihi..duit Gb lagi huhu...dok apa kita nak cantikkan kawasan sekolah terpaksa korbankan segala-galanya..

Hati rase berbunga2 setiap kali semua aktiviti yang dapat disempurnakan..maknanya ada orang yang akan merealisikan keinginan dan idea kita yang datang mencurah2 ni..Nk jadi GB idea mesti banyak kalu dak diperlekeh oleh guru2 yang ada sini..jom kita cuci mata jap tengok apa yang mampu kita buat setakat ni..









No comments: