Renungan...

Followers

nuffnang

Wednesday, September 29, 2010

Surat Tunjuk Sebab...

Rabu 29 Sept 2010

Salam.....posting kali ni...surat tunjuk sebab pasal tidak menghadiri majlis man said nok bagi pen drive pd cikgu cikgi...yang begangnya surat tu siap tunjuk akta sekian2 ni...para penjawat awam mesti menghadiri setiap perjumpaan yg diarahkan.....bunyi surat tu lah....GB siap buat perjumpaan pada mereka yg tidak menghadiri majlis tersebut....

Ok cikgu buat surat tunjuk sbb ketidakhadiran cikgu...format yg sama...alasan yang berlainan....bagi aku perjumpaan politik ni....saje nok suruh cikgu tunjuk taat setia pada kerajaan sbb depa dah beri macam2 pd guru.....dan guru2 kene ucap terima kasih atas jasa dan keprihatinan tu...tak gitu...Maka berjela-jela alasan yg diberikan...entah apa2...ikutkan hati malas nok layan perkara remeh temeh begini...bila GB kata buat aje...bukan dia baca pun...sekadar memenuhi tuntutan....cian pulok ke GB..buat ajelah...cite le apa yang patut...


NI...dilemma guru saban tahun... lg PRU 13 nanti...macam2 dia mahu cikgu tunjuk taat setia.....cikgu lagi...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...